Dag 157 Pokhara

5 april 2015 - Pokhara, Nepal

Vandaag was het plan om een beetje rond te lopen en misschien een bootje huren om over het meer te varen. Maar eerst wilde we even langs alle souvenier winkeltjes lopen om te kijken of er nog wat leuks tussen stond. Alleen waren nog heel veel winkeltjes dicht. Dus toen wilde we toch eerst maar het meer op, alleen het weer werkte niet helemaal mee. de lucht begon te betrekken em het begon zelfs wat te regenen, dus toen zijn we na het ontbijt eerst maar even naar de kamer gegaan om stukjes te schrijven met de hoop dat het weer beter zou worden.

Alleen echt veel beter werd het niet dus zijn we maar op souvenier jacht gegaan. Zo hebben we lekker heel de ochtend een beetje winkeltjes afgestruind en goed geslaagd. Voor het middag eten zijn we bij een italiaan gaan eten. Guus had namelijk al heel lang zin in een pasta carbonara en vandaag werd er eindelijk aan zijn wensen voldaan ;) Het weer was nog steeds niet goed, regen.. dus zijn we gaan kaarten. Eigenlijk vonden we het niet erg om een dag niets te doen. We moeten er nu nog maar van genieten, want terug in Nederland is er altijd wel iets te doen.

Tegen een uurtje of 3 begon het op de klaren en zijn we een stukje langs het meer gaan lopen. Daar hebben we in het gras nog van het zonnetje genoten, gekaart en wat gelezen. S avonds hebben we weer bij het zelfde restaurant als gisteren gegeten, goedkoop en lekker waar door we mooi nog wat geld overhadden voor weer zo'n heerlijk ijsje. Die ijsjes doen me echt weer aan vroeger denken em dan aan de kinderfeestjes waar je zelf je plak met cake kon versieren. Dan was het altijd de kunst om of een zo'n mooi mogelijk cakeje te maken of zoveel mogelijk slagroom en snoep op een cake te  proppen en hem vervolgens niet zonder knoeien meer in je mond kon krijgen. Guus en ik gingen bij het ijsje maken voor de laatste optie. Lekker ons ijs volgooien met snoepjes, caramelsaus, smarties, gekleurde hagel etc mjamm.

1. Peter en marianne:
    5 april 2015
    zo te horen blijft het genieten bij jullie...Super en ga door waar en hoe dan ook.xxx
  2. Suvana:
    7 april 2015