Dag 10 sihanoukville - Otres Beach

8 november 2014 - Krong Preah Sihanouk, Cambodja

Vannacht was dus de eerste nacht dat we in een dorm room moesten slapen. Voor het eerst dus niet samen in een bed. Snik snik. Nou zo erg was het nou ook weer niet. Het was een ruime kamer met vier stapelbedden, waar de muggen netten al voor ons klaar hingen. Ook had elk bed zijn persoonlijke ventilator. Wel snachts een keer wakker van wat dronkenlappen die hun tas kwamen zoeken, volgens mij sliepen ze niet eens op die kamer. S ochtends wel vroeg wakker, beide waren we al om 8 uur op, ja dat is voor ons vroeg hier.

Toen zijn we nog maar een keer van de zee gaan genieten, laatste dag hier aan het strand. Om twee uur zou onze private room klaar zijn, dus rond die tijd weer terug naar het hostel. We worden ook alweer beter in onderhandelen. We hadden fruit gekocht op t strand, en drie jongens naast ons kochten later ook nog wat, en zij betaalden er meer voor. Dat voelde wel als een kleine overwinning.

'S avonds had het hostel een full moon thema feest en hebben we de hele avond met een frans koppel gezeten. Zij hadden een jaar lang gewerkt in nieuw zeeland en waren nu op weg terug naar frankrijk. Het was erg gezellig en na een aantal biertjes zijn we gaan slapen, want we hebben morgen namelijk de bus naar Kampot.