Dag 114 Yangon

23 februari 2015 - Yangon, Myanmar

We kwamen alweer veel te vroeg aan in yangon, half zes ofzo. Ik snap niet dat ze hier nog niet bedacht hebben dat het makkelijker is om later te vertrekken en dan ook op een normale tijd aankomen op je bestemming. Wat moet je nou om half zes in een mega grote stad. We zaten ook nog te twijfelen of we meteen naar het vliegveld wilden of nog eerst naar de stad. Het is namelijk meer dan een uur naar het centrum en het kost ook nog eens geld. We hadden uiteindelijk toch geen zin om meer dan 12 uur te zitten op t vliegveld dus zijn we maar met een taxi naar het hostel gegaan waar we ook de eerste nacht in myanmar zaten. Daar was goede wifi en zouden we waarschijnlijk wel mogen zitten. We gingen met z'n zessen gepropt de taxi in, absoluut niet veilig maar wel goedkoop.

We hebben eigenlijk de hele dag niks gedaan, twee keer even rondgelopen, maar voor de rest in het hostel gezeten en weer proberen dingen bij te werken. De wifi in laos en myanmar hebben er voor gezorgd dat we erg achter lopen met foto's op dropbox zetten. We zijn om 5 uur naar het vliegveld gegaan en hebben daar onze laatste maaltijd samen met noortje gegeten, er waren daar alleen mega veel muggen, dus relaxt was het niet. Wij vertrekken de dag nadat we aankomen meteen naar indonesie en noortje heeft die ochtend al het vliegtuig naar het noorden van Thailand. Vanaf daar gaat zij naar laos, vervolgens naar cambodja en vietnam. Zo bizar dat je dan twee weken samen bent en dan ineens weer zo ver van elkaar af. De tijd is ook weer heel erg snel gegaan, maar dat gaat hier met alles. Voor ons begint het einde al in zicht te komen, maar dat is het eigenlijk nog lang niet.

We kwamen om kwart over 11 aan op het vliegveld e voor dat we in de taxi zaten was het alweer 12. We hebben daar afscheid genomen van noortje en zijn naar ons hostel gegaan. Proberen goed te slapen want de komende nacht wordt ook weer bikkelen.

1. Suvana:
    25 februari 2015
    af en toe helemaal niets is ook heerlijk!