Dag 13 Kampot - Phnom Penh

11 november 2014 - Phnom Penh, Cambodja

Nou gelukkig gaat het weer wat beter met Guus! We moeste vandaag ook 2,5 uur met de bus wat ook veel fijner is als je je niet heel beroerd voelt. We gingen vandaag weer terug naar phnom phen om ons visa te verlengen en om de rest van phnom penh te bekijken, want de killingfields hebben we bijvoorbeeld nog niet gezien.
We zijn weer naar het zelfde hostel gegaan als waar we eerst waren, want ze zijn daar erg aardig, willen je graag helpen en het is goedkoop.

We zijn tegen het einde van de middag naar de central market gelopen, om daar nog even rond te kijken. Ik heb daar ook nog een kort broekje gekocht:) (je had gelijk Chris! Het is veel leuker om hier nog wat te kopen, en we komen tot nu toe goed uit met de kleren. We moeten wel optijd wassen, maar je hebt hier voor een paar dollar overal was service dus dat is heel gemakkelijk).

Verder hebben we vandaag niet heel veel gedaan, zodat guus nog wat kon bijkomen. We hebben wel nog lekker s avonds in bed de film van de killingfields afgekeken, want daar gaan we morgen naar toe.

1. Opa en oma:
    11 november 2014
    Fijn dat het weer goed met Guus gaat en wat een mooie foto,s hebben jullie gemaakt.Veerle je zit daar zo s,makkelijk te eten volgens ons is het wel lekker,
    Geniet weer van jullie nieuwe dag.
    Knuffel Oop Oom
  2. Suvana:
    11 november 2014
    O ja, ik herinner me een film ook van de killingfields. Ontzettend aangrijpend, nog steeds heb ik daar beelden van in mijn hoofd hangen (van jaaaaaaren terug) Van beide kanten zoveel ellende: Amerika en Vietnam.
    Geef een knuffel aan het hele gebied, vanuit mijn hart <3
    De foto's zijn fantastisch. Wat een prachtig avontuur!
  3. Nico:
    11 november 2014
    Ik ben erg benieuwd hoe jullie 'The Killing Fields' ervaren. Ik vond de film al bijzonder indrukwekkend, maar als je er bent, zinkt het waarschijnlijk extra in. Zeker als je je realiseert dat het dragen van een bril al genoeg reden kon zijn om daar terecht te komen.
    Beetje vergelijkbaar met lezen over de Holocaust en het zien van de kampen zelf.
  4. Bas en Marian:
    Hi Veerle en Guus,
    Fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Guus.
    Het is toch verschrikkelijk om zover van huis hoge koorts te hebben...
    Prachtige foto's, zo krijgen we een goede indruk van jullie reis.
    Veel plezier bij de Killing fields en tot later
    liefs Valerie, Olivier B en M
  5. Peter en marianne:
    12 november 2014
    misschien ga ik , Marianne, die film ook eens kijken, als ik ertegen kan tenminste...sterkte en alle liefs
  6. Nienke:
    12 november 2014
    En krijgen we ook een foto van je nieuwe kortebroek?:P ziet er tof uit allemaal!