Dag 133: Maumere

15 maart 2015 - Maumere, Indonesië

Mmn nou heb niet zo'n beste nacht gehad,  voor m'n gevoel heb ik koorts gehad en voel me vandaag niet super, maar ik zal mijn best doen om er een beetje leuk leesbaar verhaal van te maken maar veel zal het niet worden.

Zoals eigenlijk overal in indonesie is ontbijt inclusief, dat is wel fijn want dan hoef je voor je ontbijt niet op pad. Ik voelde me alleen nog steeds niet lekker maar heb toch met moeite een toast naar binnen kunnen werken.
Het hielp ook niet echt mee dat ik echt enorme spierpijn van gisteren had! Ik liep echt als een mank eendje te hobbelen, ik was niet de enige want Guus Anaïs en ben hadden er ook last van.

In het restaurant waar we gisteren zaten hadden ze een zwembad en ze hadden gezegd dat we er vandaag gratis gebruik van mochten maken als we er wat zouden drinken. Nou het leek ons wel lekker om aam het zwembad te liggen en tot veel was ik toch niet in staat dus hop naar het zwembad.
We hadden we een leuk plekje onder palmbomen en het water was wel lekker voor al onze vermoeide spieren. Rond een uur of 12 gingen guus en ik terug want guus had honger en ik wilde eigenlijk gewoon in bed liggen.

Nou vanaf toen  begon de koorts denk ik echt we hadden  geen themometer maar guus wilde niet dichter dan 10 cm maast me liggen want ik was te heet. Allemaal doemsenarios kwamen al in ons hoofd, dengue, malaria, niet meer naar nepal en eerder naar huis. Ik heb heel veel zin om weer naar huis te gaan maar nu nog niet en helemaal niet omdat ik ziek ben, we willen allebei nepal heel graag nog zien. We hebben nog even gedacht om naar het ziekenhuis te gaan voor een dengue test om het maae gewoon te weten. maarja je kan er toch niets aan doen en in het ziekenhuis blijven zie ik niet zitten. Stel het is dengue is de enige remedie de griep symptomen te bestrijden dus, maar gewoon veel drinken, slapen en ors.
Toen ik een ibu voor mijn hoofdpijn nam begon de koorts ook even af te nemen, toen een poging gedaan om wat te eten maar uit bed was toch niet zo'n heel strak plan dus lag er snel weer in. Snel slapen en fingers crossed dat het morgen beter gaat.

1. Suvana:
    18 maart 2015
    Ohhh lieffie! Ik heb nog 5 dagen te lezen, dus ik neem aan dat het weer beter gaat!