Dag 54: Battambang -Phnom penh

25 december 2014 - Battambang Airport, Cambodja

Vannochtend wilde we alweer uitslapen. Dit resulteerde alweer in het wakker worden voor acht uur s ochtends. We kunnen het gewoon niet meer, uitslapen is onmogelijk geworden.

Ach dan maar de stad in om een ontbijtje te scoren, ik had namelijk honger (Guus). Ik ben niet vaak chagrijnig maar het schijnt dat als ik honger heb, ik niet echt uit te staan ben. Beetje zoals die snickers reclame. Haha, gelukkig is dit wel het enige moment, dus Veerle overleefd dat meestal wel. Vannochtend was dit weer zo ver. We hadden eindelijk iets gevonden en je kon er een full american breakfast bestellen voor 4 dollar. Aangezien dit hier best veel is, had ik er wel wat van verwacht. Helaas stelde het niks voor en had ik hierna nog steeds honger. Toen had ik dus relatief veel geld uitgegeven en nog steeds honger, ik werd er niet vrolijker van. Uiteindelijk ben ik weer vrolijk geworden en gingen we onze spullen pakken voor de bus naar phnom penh.

We waren ruim op tijd waar we moesten zijn voor de bus, zegt de man opeens dat we te laat zijn. Heel even een stress momentje omdat we vandaag perse naar phnom penh moeten voor de vlucht morgen naar vietnam. Gelukkig was het snel opgelost en waren we opweg naar de bus. Tassen onder in de bus geladen, waar zelfs levende kippen gestopt worden. En nu op naar phnom penh.

S avonds kwamen we in het donker aan in het hostel waar we nu voor de vierde keer kwamen. Wat was iedereen blij ons weer te zien, we hadden namelijk gezegd dat we nog een keer zouden komen voordat we vertrokken. Het voelde zowat als thuis. Na onze westerse maal hier, zijn we in bed gaan liggen. Morgen naar Vietnam