Dag 55: phnom penh - Ho Chi Minh city

25 december 2014 - Phnom Penh, Cambodja

We vlogen pas om 10 voor half 5 dus we hadden vandaag de tijd en zo dus een lekker rustig dagje. Rustig ontbeten, wat gelezen en onze spullen opgeruimd en toen op naar het vliegveld.
Alles ging hier in tegenstelling tot onze eerste vlucht heel soepel, we hadden alleen onze spuitbus met muggenspul in onze tas laten zitten. Dom maarja die kopen we wel weer.

Nou en toen de vlucht, dat was echt de kortste vlucht die we ooit gaan hebben denk ik. Van opstijgen tot landen was maar 20 min! We stegen op, toen waren we ongeveer 5 min aan het vliegen en toen werd de landing al weer ingezet. Het was ook echt bizar, het ene moment waren we in cambodia en 20 min later in Vietnam.
Hier in vietnam heb je geen tuktuks dus zijn we met de taxi naar ons hostel gegaan. Ze hadden ook ons via de mail aangeboden om ons op te halen, maar die prijs leek ons veel te hoog. Dus we hebben we gok genomen om het zelf te regelen en gelukkig ging dat goed en hebben we voor minder geld een taxi kunnen nemen.

We zitten weer in een prima hostel, met een super locatie midden in het centrum. We slapen wel op de vierde verdieping dus dat wordt veel traplopen maar ach goed voor de conditie.