Dag 61 Mui ne - Nha trang

30 december 2014 - Phan Thiet, Vietnam

We hebben s middags de bus van mui nenaar nha trang, dus we konden s ochtends nog lekker even naar het strand.
Het waaide hard oo het strand! De zee was ook ruwer dan gisteren maar nog steeds heel leuk om in de golven te springen etc. Alleen waren ze nu voor mij (veerle) wel echt groot! Dat is ook wel op de foto's te zien haha. Vandaag rustig op het strand liggen was er ook niet echt bij want door de harde wind werd het zand continue op je geblazen. Maar het was lekker uitwaaien en we hebben weer een beetje aan ons kleurtje gewerkt.

Om 1 uur kwam de bus ons voor ons hostel ophalen en we konden weer luxe achterin zitten met 3 stoelen voor ons zelf. Zo is het reizen echt niet erg, het is wel lekker je kan namelijk echt niets doen. Het fijne is ook dat er wifi in de bus is zodat we mooi ons blog kunnen bijwerken. En nog een paar uurtjes extra slaap is ook niet zo erg, want zo als altijd kan ik altijden overal slapen dus in deze bus ook heerlijk!

We hadden in nha trang al een hostel geboekt, we moesten er alleennog heen lopen. Dat was iets verder dan we haddem gedacht, maar het was gelukkig wel makkelijk te vinden.

S avonds zijn we nog over het strand gelopen. De zee lijkt hier nog wilder dan in mui ne, dat was wel gaaf om te zien die torenhoge golven. We haddden al snel een super leuk tentje gevonden om te eten. Het voelde heel luxe aan met goed eten en goede bedieningen het koste uiteindelijk bij elkaar nog geen 7 euro! Echt zo bizar war je hier allemaal voor weinig geld kan doen.

1. Thijs:
    30 december 2014
    zoek je nog een topmomentje: in de bus, koptelefoon op en op de radio luisteren naar de top 2000 !!!!! Wij gaan oliebolspul kopen. Bij jullie zullen het wel Vietnamese loempia's worden. We hebben een mismomentje. XXX
  2. Nico:
    30 december 2014
    Mooie foto's en ik ben benieuwd of, en hoe ze en jullie daar oud op nieuw vieren. Vlak in de buurt van China, dus vuurwerk zat zou je zeggen. Misschien wel een oudejaarsconference op tv van Yu van Thek;-)
  3. Peter en marianne:
    30 december 2014
    Moet ook ff om Nico lachen om zijn Yu van Thek.. een goed uiteinde,maar dat zal wel lukken!
    Xxxxx Marianne