Dag 62: Nha trang

31 december 2014 - Nha Trang, Vietnam

We hadden gelezen dat je in de nha trang in de spa's modderbaden kon nemen. Dus vandaag stond er weer een heerlijk vakantiedagje op de planning. Nha trang ligt aan t strand, maar het was helemaal niet zo'n goed weer. We waren dus blij dat we een warm modderbad konden gaan nemen.

Nha trang is trouwens ook weer helemaal overgenomen door de russen. Je hebt hier gewoon winkels die volledig in het russisch zijn en zelfs gerund worden door russen. Wel leuk om te zien, maar niet om lang te blijven.

Bij de spa waren natuurlijk weer veel russen, maar daar gaan we zo goed mogelijk langs te kijken, dus zal het er nu ook niet meer over hebben. We werden net ontvangen en kozen voor het pakket met modderbad en heet mineraalwaterbad. Het modderbad was een hele grote houten badkuip die ze toen we aankwamen vol lieten lopen met het warme modder. Wij hadden verwacht dat het dikke modder zou zijn, maar het was heel waterig. Gewoon heel dik bruinig water. Het voelde wel lekker aan en je moest je best doen om te blijven zitten. Het is toch dik genoeg om je te laten drijven. Eigenlijk zouden we er maar 20 minuten in mogen zitten, maqr ik denk uiteindelijk wel t dubbele gedaan. Eerst gingen we er normaal in zitten, maar na een tijdje was alles bedekt met modder behalve onze ogen. Eigenlijk zou je het dan op moeten laten drogen in de zon, maar daar was het nog net te fris voor. Het afspoelen van de modder duurde ook nog wel even.

Toen mochten we het warme bad in, dit was voor ons eigenlijk net iets te warm. Heel lang hebben we er dan ook niet ingezeten. Verder mochten we ook de hele dag gebruik maken van het zwembad en het zonnetje kwam ook nog door. Voor de rest van de dag dus op een bedje gelegen en een boek gelezen. Dit hebben we eigenlijk doorgezet op onze kamer. Heerlijk zo'n dag.

1. ANN:
    31 december 2014
    Heerlijk z'n rustdagen. Verstandig dat jullie die er op tijd invoegen.
    Van Nhatrang herinner ik me alleen mist en kou en heel veel kleine badkuipjes die op zee ronddobberde. Dat zijn vissersboten waar de vissers heel ver mee de zee op gaan. Dat was wel een mooi gezicht. Dat heerlijke rustoord van jullie hebben wij niet ontdekt. We zijn ook alleen op doortocht er geweest. Waarschijnlijk was het er toen nog niet eens.
    Liefs Ann
  2. Suvana:
    ✨klinkt lekker zo'n spa✨
    Hier ook veel Russen!
    Liefde en geluk voor 2015
  3. Thijs:
    31 december 2014
    Schoon het nieuwe jaar in. Wij wensen jullie een goede jaarwisseling toe.
  4. Opa en oma:
    31 december 2014
    Jullie hebben ook heel drukke maanden gehad,wel fijn om zo het oude jaar uit te glijden en het nieuwe weer in.
    Heel veel geluk en gezondheid voor 2015.
    Opa Oma x
  5. Ineke:
    31 december 2014
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Een goed en gezond 2015.
  6. Nico:
    Hier nóg geen Russen ;-)
    Prettige jaarwisseling. Jullie staan waarschijnlijk bijna op wanneer we hier ons laatste glas champagne legen.
    Héél gelukkig nieuwjaar!
  7. Lea:
    31 december 2014
    Een hele fijne jaarwisseling en een geweldig 2015. Ga zo door met genieten dan doen wij dat ook van jullie belevenissen.
  8. Thijs:
    31 december 2014
    Gelukkig nieuwjaar en dat er veel moois mag komen .
  9. Monique:
    een gelukkig nieuwjaar
  10. Mark en Dianne, Bas en Kim:
    31 december 2014
    Hoi Guus en Veerle, helemaal geweldig alle verhalen weer. We wensen jullie een heel goed en geweldig 2015.
    Mark, Dianne, Bas en Kim.
  11. Erik en Ankie Jansen:
    Happy New Year!!!!
    Rens, Tom & Carlijn, Erik en Ankie
  12. Yvonne:
    1 januari 2015
    een prachtig 2015 gewenst!
    Rudi en Yvonne