Dag 90

30 januari 2015 - Luang Prabang, Laos

Vandaag hebben we eigenlijks niks noemenswaardig gedaan. We voelden ons namelijk toen we wakker werden allebei verrot. Helaas was 1 dag op tijd naar bed blijkbaar niet genoeg voor ons lichaam. Ik ga proberen om wat leuks van dit dagverslag te maken. We hebben tot twaalf uur in bed gelegen en toen de paracetamol begon in te werken hebben we ons verplaatst naar het restaurantje met wifi waar we gisteren ook zaten. Hier hebben we weer een lekkere aardappel soep, tomaten soep en fried springrolls gegeten. Het is wel jammer dat we ons allebei niet lekker voelen, dan kan de een de ander niet verzorgen. Een voordeel is wel dat we allebei niks willen doen en dat de ander zich niet gaat vervelen. Dus het is om het even, maar liever zijn we gewoon weer fit. Bij dit restaurant hebben we eigenlijk gedaan wat we sochtends in bed deden. Lekker in ons eigen wereldje op detelefoon gespeeld.

Omdat de wifi niet goed genoeg was zijn we naar het volgende plekje verkast, hier had ik een heerlijke wafel met ijs, mhhhhhhh, dat deed toch wel een beetje goed. Het ging hier om een zelf gemaakte wafel met twee bolletjes vanille ijs en een cookie&cream. Eigenlijk hadden we hier ook geen goede wifi dus toen zijn we maar terug naar ons guest house gegaan. Dit is denk ik wel ons meest avontuurlijke dag tot nu toe :) Ik, guus trouwens, voelde me op het eind van de dag al weer iets beter, in ieder geval beter dan veerle.

S avonds zijn we nog een keer over de avond markt gelopen en hebben we een nieuw straatje ondekt. Hier kon je voor 1,50 je bord vol gooien met aziatisch eten en dan werd t ook nog even in de pan warm gemaakt. We hadden allebei niet veel honger, dus we hebben maar een bord gepakt, maar het was wel lekker. Het was echt druk in dir straatje, dat we die nog niet eerder gezien hebben. Er was ook niet maar 1 van zo'n soort kraampje, maar echt 7 ofzo. Dit is zoals ik al zei de meest avontuurlijke dag van onze reis en ik hoop dat jullie een klein beetje genoten hebben van het verhaaltje wij hebben dat iets minder van deze dag.

1. Opa en oma:
    30 januari 2015
    Plak er nog maar een dag rust bij, jullie hebben het wel nodig.Wat een mooie foto's weer,erg van genoten.x o o