Dag 2: Phnom Penh

1 november 2014 - Phnom Penh, Cambodja

Voor iedereen met wie we nog niet geskyped of gefacetimed hebben, hier het berichtje dat we goed zijn aangekomen in Phnom Penh. Na lang wachten in Singapore zaten we weer in het vliegtuig. Wat is wachten op een vliegveld verschrikkelijk, zeker als je hele ritme omgegooid is. Ik denk dat we wel op vijf verschillende plekken geslapen hebben in wel twintig oncomfortabele houdingen. Dat is eigenlijk wel alles wat we op het vliegveld hebben gedaan.

De vlucht naar phnomh pen van twee uur was daar in tegen zo voorbij, en zo waren we in cambodia. Het visum waar we in nederland nog wat stress om hadden bleek ook geen probleem, dus dit ging allemaal heel soepeltjes. Toen hebben we een taxi genomen naar ons hostel, want vervoer was dus niet geregeld. Deze heeft ons door alle hectiek in zo'n hoofdstad veilig naar ons hostel gebracht.

Het hostel waar we zitten is prima, al was een bed ook wel het enige wat we nodig hadden na zo'n reis. Ook het personeel was heel behulpzaam, dus hier gaat het wel goed komen. Nu eerst maar eens goed slapen in een echt bed ipv op de grond op het vliegveld.

1. Ann:
    1 november 2014
    Hoi, hoi, fijn weer iets van jullie te horen.
    Ik herken jullie verhaal helemaal. Je wilt graag iets van de wereld zien maar de reis er naar toe is heel vervelend. Als je er dan eenmaal bent is het ook zo weer vergeten. Ga maar lekker de klok rond slapen. Kun je daarna aan het grote genieten beginnen. ✨✨
  2. Suvana:
    1 november 2014
    hi Knappertjes, leuk de foto's erbij! Wat eet jij daar Veerle?
    Heel veel plezier....Knuffel Suvana
  3. Thijs:
    1 november 2014
    Goed om te zien dat alles goed gaat.