Dag 6 sihanoukville

4 november 2014 - Krong Preah Sihanouk, Cambodja

Vandaag was een rustig dagje. We hadden besloten om uit te slapen vandaag. Ik moet zeggen dat dat vooral mijn idee was (Guus). Ik had daar gewoon even zin in. Maar om half tien waren we al wakker, dus besloten we om maar maart het strand te gaan. Gisteren lagen weer hier dus om twaalf uur en toen was de zon erg sterk. Goh, wie had dat nu gedacht. Vanochtend viel het heel erg mee en er hingen ook wat wolken in de lucht.

Ons plan was om 's ochtends aan het strand te liggen, s middags terug te gaan naar onze kamer en daarna naar een ander strand te gaan om daar de rest van de dag te blijven. Maar toen we weer uit onze kamer liepen begon het langzaam te regenen. En volgens mij bestaat er in azie niet zo iets als langzaam regenen, dus binnen de kortste keren regende het niet meer zo langzaam. Toen dus maar niet gewandeld en zijn we maar rond ons hostel geblevem.

Vandaag hebben we ook een ticket gekocht om naar het eiland Koh Rong te gaan. Schijnt prachtig te zijn en vertrekken daar morgen om 08.00 naar toe. Nu alleen hopen dat morgen de zon schijnt. Zou toch zonde zijn als we aankomen op het mooiste strand wat we ooit gezien hebben en het regent de hele dag.

1. Nico:
    4 november 2014
    Ik heb de WeatherProHd app op de Ipad. Daarop kun je ook de weersverwachting zien voor Krong Preah Sihanouk. Moet je wel wifi hebben. Weersvoorspelling voor morgen, woensdag 5 november is vrij gunstig. 32 graden, relatief droog (45% -0,96 mm), half bewolkt met kans op onweer. Voor vandaag (4 november) was dat 31 graden, 99%-22,5 mm, dus morgen is het fors beter. Geniet van het eiland.
    Groetjes van Helga van Leur
  2. Suvana:
    4 november 2014
    Hmmmm eiland! klinkt alweer heerlijk...
    Zijn het niet van die tropische regenbuien...keihard en dan is het weer over?
    Komen jullie al medereizigers tegen?
    Liefs en knuffels én Zon
  3. Peter en marianne:
    4 november 2014
    Op een onbewoond eiheiheiland!....
    0m Guus ff te plagen....zo te lezen komt het wel goed met het weer. Veel plezier samen. XxxMarianne
  4. Valerie:
    6 november 2014
    Het klinkt heel gevaarlijke en tegelijk chill daar. Begin de temperatuur al een beetje te wennen daar? in iedergeval veerle en guus als jullie willen skypen met mij en de rest hier hoor ik het graag dan. stuur ik wel ff mijn skype adres door. Heel veel plezier en tot horens XX